Kody rabatowe

Zakładka służąca do zarządzania kodami rabatowymi na Twoim sklepie. W głównym menu znajduje się podgląd na aktualnie utworzone kody oraz krótka informacja o ich działaniu:

  • Nazwa wyświetlana dla klienta po wpisaniu
  • Kod rabatowy jaki należy wprowadzić żeby zadziałał
  • Rodzaj - czy jest to kod jednorazowy
  • Zakres czasowy działania kodu
  • Informacja czy kod jest aktywny na sklepie

W każdej chwili możesz edytować już istniejące kody rabatowe lub całkowicie je usunąć.

 

Jak dodać kod rabatowy?

1. W zakładce kody rabatowe kliknij przycisk Nowy kod.

2. Zdefiniuj nowy kod rabatowy ustawiając poszczególne dane:

  • Nazwa wyświetlana - informacja jaka będzie widoczna po wpisaniu kodu przez klienta
  • Kod rabatowy - klucz jaki musi wpisać klient do użycia kodu
  • Rodzaj  - Kody mogą być jednorazowego użytku lub wielokrotnego
  • Termin - w jakim kod będzie aktywny
  • Minimalna zawartość zamówienia od którego będzie naliczał się rabat
  • Czy kod może zostać użyty tylko przez zarejestrowanych użytkowników
  • Czy ma się łączyć z innymi promocjami
  • Czy na ten moment jest aktywny

Ustal odpowiedni rabat może to być:

  • Rabat procentowy od zamówienia
  • Rabat o określonej kwocie
  • Darmowa wysyłka

 

3. Wybierz w jakich sytuacjach rabat ma działać, masz kilka opcji do wyboru:
  • Przypisany do klienta - rabat będzie działać tylko dla danego klienta
  • Przypisany do produktu - rabat będzie działać tylko dla wybranego produktu
  • Przypisanie do kategorii - określ dla jakiej kategorii produktów ma działać rabat, pamiętaj aby wybierać podkategorię a nie kategorię główną
  • Przypisanie do producenta - rabat może działać tylko na produktach danego producenta
  • Przypisane do grupy - możesz wybrać grupę produktów którą stworzyłeś specjalnie pod kod rabatowy

4. Zatwierdź wprowadzone informacje - kod rabatowy automatycznie się utworzy.

 
 

Jak automatycznie wysłać kody do wielu klientów?

1. W tym celu kliknij przycisk Wyślij kody do klientów.

2. Wybierz do których klientów ma zostać wysłany kod.

  • Określ jakie warunki mają decydować czy dany klient otrzyma kod rabatowy - po zdefiniowaniu warunków możesz podejrzeć listę klientów do których zostanie przesłany kod rabatowy droga mailową

3. Jeżeli lista klientów którzy otrzymają kod rabatowy jest prawidłowa - kliknij przycisk Zatwierdź w celu wysłania kodów.