Profesjonalna platforma B2B
Dedykowane rozwiązanie dla Twojej hurtowni internetowej
Platforma B2B e-commerce
TrisoSHOP B2B to nowoczesna platforma handlu elektronicznego wspierająca relacje z partnerami biznesowymi. Oprogramowanie dedykowane jest dla producentów, dystrybutorów i hurtowników, którzy chcą usprawnić obsługę relacji handlowych z kontrahentami.
System B2B hurtowni internetowej umożliwia szybką i zautomatyzowaną obsługę zamówień, dzięki czemu sprzedaż może być prowadzona na najwyższym poziomie. Usprawnia także komunikację z partnerami oferując indywidualne cenniki, grupy rabatowe czy system odroczonych płatności.
Intuicyjny panel administracyjny pozwala na sprawne zarządzanie asortymentem, reklamacjami oraz rozliczeniami z kontrahentami.
Co zyskujesz wybierając system B2B
Przenieś komunikację z partnerami biznesowymi na wyższy poziom. Bez względu na ilość zamówień, TrisoSHOP B2B oferuje narzędzia, które pozwolą Ci w łatwy sposób je obsłużyć.
Dedykowane rozwiązania
System TrisoSHOP B2B został wyposażony w szereg modułów dedykowanych, wspierających prowadzenie sprzedaży dla klientów hurtowych.
Rozbudowany panel klienta
Twoi kontrahenci otrzymają profesjonalny panel, który nie tylko pozwoli na sprawną obsługę zamówień, ale także usprawni komunikację z hurtownią i zarządzanie rozliczeniami.
Sprzedaż dropshipping
Otwórz się na nowoczesny model sprzedaży i oferuj swoje produkty w modelu dropshipping.
Integracje z systemami ERP
Oprogramowanie hurtowni TrisoSHOP pozwala na automatyczną wymianę danych
pomiędzy najpopularniejszymi systemami ERP
WAPRO WF-MAG
Subiekt GT
Subiekt Nexo Pro
Comarch ERP Optima
Navireo
Komunikacja pomiędzy systemami realizowana jest za pomocą integratora
instalowanego na komputerze posiadającym dostęp do systemu ERP
Integracja umożliwia
Synchronizację
stanów i cen
Automatyczna synchronizacja stanów magazynowych i cen pomiędzy sklepem a systemem ERP
Przekazywanie
zamówień
Przekazywanie zamówień złożonych w sklepie bezpośrednio do systemu ERP
Aktualizacja
statusów
Aktualizowanie statusów zamówień w sklepie na podstawie zmian wykrytych w systemie ERP
Przekazywanie
kartotek
Przesyłanie aktualnych kartotek klientów ze sklepu do systemu ERP
Synchronizacja
produktów
Import wszystkich produktów wrazz opisami i zdjęciami z systemu ERP do sklepu lub ze sklepu do ERP
B2B + B2C
Twoja hurtownia może zostać uruchomiona jednocześnie z profesjonalnym sklepem internetowym dla klientów detalicznych.
Zarządzaj hurtownią i sklepem z jednego panelu lub uruchom dwie osobne instalacje wymieniające się danymi magazynowymi.
Zobacz nasze realizacje
3 modele działania hurtowni B2B
Hurtownia otwarta
Każdy klient ma dostęp do produktów i cen w Twojej hurtowni. Klienci detaliczni mogą przeglądać ofertę w standardowych cenach. Partnerzy mają dostęp do dedykowanej sekcji gdzie mogą dokonać zakupu w cenach hurtowych.
Hurtownia półotwarta
Każdy klient ma dostęp do produktów w hurtowni ale nie ma dostępu do cen. Tylko potwierdzeni partnerzy po zalogowaniu do swojego konta mogą przeglądać pełny cennik hurtowni.
Hurtownia zamknięta
Dostęp do oferty i cen jest możliwy wyłącznie po zalogowaniu do dedykowanej sekcji partnera. Klienci nie mają dostępu do produktów bez założonego i potwierdzonego konta.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Jeśli masz jakiekolwiek pytania na temat naszego rozwiązania B2B skontaktuj się z nami!
Nasi specjaliści z chęcią odpowiedzą na wszystkie pytania i pomogą dobrać odpowiednią ofertę.