Najlepszy sklep dla dropshippingu

Załóż i testuj za darmo przez 14 dni

Stawiasz pierwsze kroki w branży e-commerce lub dopiero planujesz biznes w oparciu o e-handel? A może posiadasz już swój sklep online, ale szukasz lepszych rozwiązań do zarządzania swoim asortymentem? W takim razie Twoim najważniejszym zadaniem na początek jest wybór sklepu internetowego. To właśnie jego funkcjonalność, intuicyjność, łatwość obsługi oraz możliwość tworzenia specjalistycznych raportów mogą okazać się kluczem do sukcesu.

Mamy dla Ciebie coś specjalnego, czyli rozwiązanie, które spełnia wszystkie wspomniane wyżej wymagania, a przy tym jest znacznie tańsze od innych opcji. Co więcej, założenie nowego sklepu trwa tylko 60 sekund.
 

Krok pierwszy – załóż sklep internetowy i testuj go 14 dni za darmo

Pierwszy krok wymaga od Ciebie podania tylko 3 danych:

  • identyfikatora sklepu, do którego będziesz mógł podpiąć własną domenę,
  • adresu e-mail, na który wyślemy Ci dane do logowania,
  • numeru telefonu.

sklep dropshipping

Proces zakładania sklepu potrwa nie dłużej niż wspomniane wyżej 60 sekund. Po tym czasie sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, na której powinieneś znaleźć dane dostępowe do Twojej instalacji, czyli adres sklepu, link do panelu administracyjnego oraz login i hasło. Korzystając z tych danych zalogujesz się do swojego sklepu, który wymaga uzupełnienia.
 

Profesjonalne rozwiązanie dedykowane pod dropshipping

Załóż sklep za darmo

 

Krok drugi – uzupełnij dane w panelu administracyjnym

Krok drugi to nie tylko suche uzupełnienie danych Twojego sklepu, ale również jego personalizacja. Dzięki temu każdy sklep założony w naszym systemie wygląda inaczej. Ale po kolei.

Po pierwszym otwarciu panelu administracyjnego zauważysz, że Twój sklep jest skonfigurowany już w 30%. Najszybszym sposobem uzupełnienia pozostałych 70% jest skorzystanie z asystenta.

Klikając odpowiedni odnośnik znajdziesz się na nowej podstronie, dzięki której zyskasz szybki dostęp do najważniejszych informacji wymagających uzupełnienia.

Zauważysz, że część kategorii została już automatycznie uzupełniona, jednak je również możesz zmienić według własnych potrzeb. Aby wprowadzić nowe dane, kliknij odpowiedni kafelek i uzupełnij pola, które znajdziesz na nowej podstronie, a następnie zapisz zmiany.

Warto zatrzymać się dłużej przy dwóch bardzo ważnych odnośnikach, a mianowicie „dodaj kategorie produktów” i „dodaj produkty”. Z automatu pojawiają się tam kategorie i produkty elektroniczne, ale możesz własnoręcznie zdefiniować nowe kategorie i podkategorie, do których podepniesz produkty.

Gdy już uzupełnisz wszystkie brakujące dane i informacje, to możesz udostępnić swój sklep publicznie, dzięki czemu będzie on widoczny dla wyszukiwarek. Po udostępnieniu możesz dalej wprowadzać zmiany (np. zmienić wygląd sklepu).
 

Krok trzeci – integracja sklepu z innymi platformami

Sprawne działanie sklepu jest uzależnione od integracji z wieloma różnymi platformami. I nasz system Ci to umożliwia. W zakładce Konfiguracje znajdziesz pozycje Integracje. Po kliknięciu jej masz możliwość połączenia swojego sklepu z kontem na Allegro, zewnętrzną księgowością, serwisami do analiz (np. Google Analytics), Facebookiem, czy innym dowolnym systemem zewnętrznym.

Obok zakładki Integracje znajdziesz Hurtownie, dzięki której zintegrujesz swój sklep z zewnętrzną hurtownią. Dzięki temu nie będziesz musiał wprowadzać wszystkich produktów ręcznie, co znacznie ułatwi obsługę sklepu. Obecnie możesz wybrać jedną z 50 najpopularniejszych hurtowni, lecz ich liczba będzie systematycznie rosnąć.
 

Krok czwarty – spersonalizuj Twój sklep

Nasze narzędzie umożliwia Ci stworzenie w pełni funkcjonalnego i spersonalizowanego sklepu internetowego. Z pewnością wiesz z własnego doświadczenia, jak ważny jest wizerunek, ponieważ wielu klientów „kupuje oczami”. Dlatego wykorzystaj nasz kreator, aby zaprojektować przyjemną w odbiorze witrynę, która wyróżni się na tle konkurencji.

Możesz zmienić aż 8 kategorii i dobrać kolorystykę, szablony ustawień, sposób rozmieszczenia banerów na stronie, wyświetlanie listy produktów itd. Wbrew pozorom te zmiany wpływają nie tylko na estetykę, ale również na czytelność sklepu, co ma przełożenie na zadowolenie klientów z zakupów. Przetestuj, które opcje sprawdzą się najlepiej w przypadku Twojego sklepu.
 

Krok piąty – wybierz pakiet

Z naszego systemu możesz korzystać bezpłatnie przez 14 dni, a następnie musisz wybrać pakiet. W ofercie są 4 zróżnicowane rozwiązania. Warto skorzystać z opcji płatności z góry za 12 miesięcy, ponieważ wtedy oszczędzasz jeszcze więcej. A co ważne, w trakcie trwania jednego pakietu, możesz go zmienić na wyższy, gdy uznasz, że rozwój Twojego biznesu wymaga większej liczby funkcjonalności.

Co więcej, każdy założony u nas sklep internetowy możesz jeszcze lepiej dopasować do swoich potrzeb i dodać do niego specjalne moduły lub usługi dodatkowe. Pakiet B2B został stworzony specjalnie dla najbardziej wymagających klientów i pozwala na wdrożenie dedykowanych rozwiązań, dzięki którym usprawnisz działanie swojego sklepu.

Ponadto z naszego systemu mogą skorzystać także osoby, które już posiadają swój sklep internetowy. W takim przypadku skontaktuj się z nami, a nasi pracownicy przeniosą Twój obecny sklep na naszą nowoczesną platformę.