Profesjonalna platforma B2B

Dedykowane rozwiązanie dla Twojej hurtowni internetowej

Platforma B2B e-commerce

TrisoSHOP B2B to nowoczesna platforma handlu elektronicznego wspierająca relacje z partnerami biznesowymi. Oprogramowanie dedykowane jest dla producentów, dystrybutorów i hurtowników, którzy chcą usprawnić obsługę relacji handlowych z kontrahentami.

System B2B hurtowni internetowej umożliwia szybką i zautomatyzowaną obsługę zamówień, dzięki czemu sprzedaż może być prowadzona na najwyższym poziomie. Usprawnia także komunikację z partnerami oferując indywidualne cenniki, grupy rabatowe czy system odroczonych płatności.

Intuicyjny panel administracyjny pozwala na sprawne zarządzanie asortymentem, reklamacjami oraz rozliczeniami z kontrahentami.
 

Zobacz cennik platformy B2B

Platforma B2B

Co zyskujesz wybierając system B2B

Przenieś komunikację z partnerami biznesowymi na wyższy poziom. Bez względu na ilość zamówień, TrisoSHOP B2B oferuje narzędzia, które pozwolą Ci w łatwy sposób je obsłużyć.

obsługa zamówień

Dedykowane rozwiązania

System TrisoSHOP B2B został wyposażony w szereg modułów dedykowanych, wspierających prowadzenie sprzedaży dla klientów hurtowych.

Dowiedz się więcej

obsługa zamówień

Rozbudowany panel klienta

Twoi kontrahenci otrzymają profesjonalny panel, który nie tylko pozwoli na sprawną obsługę zamówień, ale także usprawni komunikację z hurtownią i zarządzanie rozliczeniami.

Dowiedz się więcej

obsługa zamówień

Sprzedaż dropshipping

Otwórz się na nowoczesny model sprzedaży i oferuj swoje produkty w modelu dropshipping.

Dowiedz się więcej

System B2B

Integracje z systemami ERP

Oprogramowanie hurtowni TrisoSHOP pozwala na automatyczną wymianę danych
pomiędzy najpopularniejszymi systemami ERP

 

WAPRO WF-MAG

Subiekt GT

Subiekt Nexo Pro

Comarch ERP Optima

Navireo


Komunikacja pomiędzy systemami realizowana jest za pomocą integratora
instalowanego na komputerze posiadającym dostęp do systemu ERP

Integracja umożliwia

Synchronizację
stanów i cen

Automatyczna synchronizacja stanów magazynowych i cen pomiędzy sklepem a systemem ERP

Przekazywanie
zamówień

Przekazywanie zamówień złożonych w sklepie bezpośrednio do systemu ERP

Aktualizacja
statusów

Aktualizowanie statusów zamówień w sklepie na podstawie zmian wykrytych w systemie ERP

Przekazywanie
kartotek

Przesyłanie aktualnych kartotek klientów ze sklepu do systemu ERP

Synchronizacja
produktów

Import wszystkich produktów wrazz opisami i zdjęciami z systemu ERP do sklepu lub ze sklepu do ERP

B2B + B2C

Twoja hurtownia może zostać uruchomiona jednocześnie z profesjonalnym sklepem internetowym dla klientów detalicznych.
Zarządzaj hurtownią i sklepem z jednego panelu lub uruchom dwie osobne instalacje wymieniające się danymi magazynowymi.

Zobacz nasze realizacje

 

3 modele działania hurtowni B2B

 

Hurtownia otwarta

Każdy klient ma dostęp do produktów i cen w Twojej hurtowni. Klienci detaliczni mogą przeglądać ofertę w standardowych cenach. Partnerzy mają dostęp do dedykowanej sekcji gdzie mogą dokonać zakupu w cenach hurtowych.

Hurtownia półotwarta

Każdy klient ma dostęp do produktów w hurtowni ale nie ma dostępu do cen. Tylko potwierdzeni partnerzy po zalogowaniu do swojego konta mogą przeglądać pełny cennik hurtowni.

Hurtownia zamknięta

Dostęp do oferty i cen jest możliwy wyłącznie po zalogowaniu do dedykowanej sekcji partnera. Klienci nie mają dostępu do produktów bez założonego i potwierdzonego konta.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania na temat naszego rozwiązania B2B skontaktuj się z nami!
Nasi specjaliści z chęcią odpowiedzą na wszystkie pytania i pomogą dobrać odpowiednią ofertę.

 

Cennik platformy B2B