Nowości TrisoSHOP

Nowości, ciekawoski, porady ekspertów i inspiracje dotyczące sklepów internetowych oraz e-commerce

Dzień Darmowej Dostawy już 12 grudnia! Jak zgłosić i przygotować swój sklep do akcji?

Michał
15.11.2023

Dzień Darmowej Dostawy zbliża się wielkimi krokami. Akcja odbędzie się 12 grudnia 2023 roku. To jedno z najbardziej wyczekiwanych zakupowych świąt po Black Friday i Cyber Monday. Organizowany przez serwis ekomercyjnie.pl, ten dzień niesie za sobą wiele korzyści zarówno dla sprzedawców, jak i klientów.

 

Spis treści:

  1. Dzień Darmowej Dostawy - na czym polega?

  2. Dlaczego warto wziąć udział w Dniu Darmowej Dostawy?

  3. Jak przygotować sklep internetowy do Dnia Darmowej Dostawy?

  4. Zgłoś swój sklep do akcji!

  5. TrisoSHOP Partnerem akcji DDD 2023
     


Dzień Darmowej Dostawy – na czym polega?

W czasie Dnia Darmowej Dostawy (w tym roku 12 grudnia 2023) sklepy internetowe uczestniczące w akcji oferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od sposobu płatności i metody dostawy. Sklepy mają możliwość wprowadzenia minimalnej wartości zamówienia, od której działa darmowa dostawa, na kwotę 20 zł lub 50 zł.

Dzień Darmowej Dostawy rozpocznie się 12 grudnia 2023 (wtorek) o godzinie 00:01 i skończy o 23:59.
Więcej informacji znajdziesz w regulaminie akcji.


Dlaczego warto wziąć udział w Dniu Darmowej Dostawy?


Zwiększona sprzedaż i pozyskanie nowych klientów:

Dzień Darmowej Dostawy to doskonała okazja do przyciągnięcia większej liczby klientów do Twojego sklepu internetowego. Klienci uwielbiają okazje, które pozwalają im oszczędzać, a darmowa dostawa jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na decyzję zakupową. Udostępniając tę ofertę, przyciągniesz nowych klientów, którzy mogą stać się stałymi i lojalnymi nabywcami.

Większa wartość zamówień:

Darmowa dostawa zachęca klientów do większych zakupów. Klienci, którzy zwykle skupialiby się na jednym produkcie, mogą teraz dodać do koszyka więcej przedmiotów, co zwiększa wartość ich zamówienia. To szansa na wyższe obroty i większy zysk.

Lepsza reputacja i rozpoznawalność marki:

Udział w akcji Dnia Darmowej Dostawy buduje pozytywny wizerunek Twojej marki. Klienci widzą Was jako sklep, który dba o ich potrzeby i oferuje korzystne warunki zakupów. To może wpłynąć na długotrwałe relacje i lojalność klientów.


Jak przygotować sklep internetowy do Dnia Darmowej Dostawy?

Dzień Darmowej Dostawy to wyjątkowa okazja, która może przyciągnąć do Twojego sklepu internetowego tłumy zainteresowanych klientów. Jednak sam udział w akcji to nie wszystko. Kluczowym elementem jest odpowiednie przygotowanie. Poniższe wskazówki sprawdzą się nie tylko podczas Dnia Darmowej Dostawy, ale również innych akcji promocyjnych, które planujesz wdrożyć w swoim sklepie internetowym.
 

  1. Poinformuj o akcji
    Żadna akcja promocyjna nie przyniesie sukcesu, jeśli Twoi klienci nie będą o niej wiedzieć. Upewnij się, że informacje o akcji są dostępne na Twojej stronie internetowej. Możesz wykorzystać do tego np. baner reklamowy. Poinformuj o akcji we wszystkich kanałach komunikacyjnych, z których korzystasz, np. w newsletterze czy mediach społecznościowych. Im więcej osób dowie się o akcji, tym większa szansa na zwiększenie sprzedaży.

  1. Bądź uczciwy
    Nie zawyżaj cen towaru, aby zrekompensować koszty przesyłki. Klienci są bystrzy i szybko zorientują się, jeżeli próbujesz ich oszukać. Bądź uczciwy, a Twoi klienci z pewnością to docenią.

  1. Zadbaj o obsługę klienta
    W dniu większego natężenia ruchu na stronie sklepu oraz zwiększonej liczby zamówień, podstawowym elementem jest sprawna obsługa klienta. Upewnij się, że w ten dzień nie zabraknie dodatkowych rąk do pracy. Zadbaj o to, aby Twoi pracownicy byli dostępni dla klientów i odpowiadali na pojawiające się pytania. Upewnij się też, że Twój sklep oferuje łatwe metody kontaktu, takie jak numer telefonu czy formularz kontaktowy.

  1. Zadbaj o zaplecze techniczne
    Przygotuj swój sklep internetowy w taki sposób, aby zwiększony ruch nie spowodował zakłóceń i utrudnień w procesie zakupowym. Postaraj się, aby czas ładowania witryny był jak najkrótszy. Klienci chcą robić zakupy sprawnie i bezproblemowo. Nawet kilkusekundowe oczekiwanie na otwarcie strony może prowadzić do rezygnacji z finalizacji zakupów. Upewnij się również, że Twoja strona dobrze działa na urządzeniach mobilnych.

  1. Logistyka dostaw
    Biorąc pod uwagę wzrost sprzedaży, liczba paczek do wysłania także znacząco wzrośnie. Upewnij się, że jesteś w stanie skompletować i wysłać wszystkie zamówienia na czas. Poinformuj klientów o czasie oczekiwania na przesyłkę jeszcze przed finalizacją zamówienia.

  1. Uzupełnij asortyment
    Jedną z najgorszych sytuacji jest brak towaru w sklepie online. Na okres Dnia Darmowej Dostawy oraz innych akcji promocyjnych zadbaj o to, aby asortyment był wystarczająco duży i zróżnicowany.


Zgłoś swój sklep do akcji!

Sklepy internetowe zainteresowane udziałem w akcji mogą zgłosić swój sklep na stronie do 11 grudnia.

 

Weź udział w akcji

 

Nie przegap okazji, by zyskać nowych klientów, zwiększyć sprzedaż i umocnić swoją pozycję na rynku e-commerce!

 

TrisoSHOP Partnerem akcji DDD2023

Powrót

Komentarze

Dodaj komentarz
Komentarz
Oceń artykuł
[brak]
Podpis
Adres e-mail
Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany
Zatwierdź

 

Nowoczesne oprogramowanie sklepu internetowego

Przetestuj przez 14 dni za darmo!

Załóż swój wymarzony sklep