Program lojalnościowy
w sklepie internetowym
Premiuj zaufanych klientów za pomocą punktów lojalnościowych wymienianych na nagrody
Za pomocą programu lojalnościowego możesz zbudować trwałe relacje ze swoimi klientami i zwiększyć obroty w sklepie internetowym. Polega on na premiowaniu użytkowników poprzez przyznanie punków za akcje wykonane w sklepie, np. złożenie zamówienia czy zapis do newslettera. Klient może wykorzystać zebrane punkty na rabaty w sklepie lub wymienić je na nagrody.
Zbieranie punktów lojalnościowych
Oprogramowanie sklepu TrisoSHOP umożliwia zbieranie punków za następujące akcje:
Złożenie zamówienia
Klient otrzymuje punkty za kwotę zamówienia zgodnie z ustalonym przelicznikiem, np. każde 10zł = 1 punkt
Pierwsze zamówienie
Możesz ustalić dodatkową ilość punktów przyznawaną za złożenie pierwszego zamówienia w sklepie
Zapis do newslettera
System może przyznać dodatkowe punkty lojalnościowe każdemu klientowi, który zapisze się do newslettera
Punkty za obrót
Oprogramowanie umożliwia ustalenie zaawansowanych kampanii przydzielających punkty za uzyskanie określonego obrotu z zamówień w danym okresie czasu. Np. 500 punktów za obrót z zamówień przekraczający 10tys zł w ciągu ostatniego miesiąca. Dodatkowo przyznane punkty mogą być ograniczone czasowo, np. ważne 1 miesiąc.
Polecanie sklepu
Klienci mogą polecać Twój sklep internetowy znajomym i na tej podstawie otrzymywać dodatkowe punkty. Każdy użytkownik otrzyma swój własny link polecający, który może zostać wysłany znajomemu. Punkty lojalnościowe zostaną przyznane dopiero gdy polecona osoba złoży pierwsze zamówienie w sklepie.
Wymiana punktów na nagrody
Program lojalnościowy w oprogramowaniu sklepu TrisoSHOP może działać w dwóch trybach:
Wymiana punktów na rabat kwotowy
Klient podczas składania zamówienia może obniżyć wartość zamówienia o wg określonego przelicznika, np. 1 punkt = 10zł
Wymiana punktów na nagrody
Możesz oferować klientowi darmowe (lub w obniżonej cenie) produkty, które można wymienić za punkty lojalnościowe. Jest to także dobry sposób aby zwiększyć sprzedaż produktów, które rzadko są kupowane w sklepie.
Pamiętaj, że to tylko niektóre funkcje naszego sklepu
Aby w pełni poznać jego potencjał przetestuj przez 14 dni za darmo!