Moduł CRM
w hurtowni internetowej
Oprogramowanie hurtowni internetowej TrisoB2B zostało wyposażone w moduł CRM, który funkcjonuje jako rozszerzenie modułu handlowca. Umożliwia on większą kontrolę nad przepływam zadań pomiędzy handlowcami oraz zarządzaniem potencjalnymi klientami, z którymi są aktualnie prowadzone negocjacje.
Większa kontrola nad kontahentami
Zadania
Moduł umożliwia tworzenie i kontrolowanie zadań poszczególnych handlowców, np. spotkanie z klientem, planowany kontakt telefoniczny lub przypomnienia o innych akcjach.
Potencjalni klienci
Handlowcy mają możliwość tworzenia profili potencjalnych klientów, z którymi prowadzą rozmowy. W przypadku nawiązania współpracy dany profil może zostać w prosty sposób zamieniony na konto partnera w systemie. System umożliwia także tworzenie notatek zarówno dla potencjalnych jak i obecnych kontrahentów.
Kontakty
Moduł CRM dodaje także możliwość tworzenia dodatkowych kontaktów dla potencjalnych i aktualnych klientów przypisanych do ich profili.
Etapy sprzedaży
Masz możliwość kontrolowania w jaki sposób przebiegają negocjacje i obsługa partnerów biznesowych dzięki etapom sprzedaży podzielonym na osiem segmentów - pierwszy kontakt, dotarcie do osoby decyzyjnej, analiza potrzeb, prezentacja oferty, utworzenie konta, pierwsze logowanie, pierwsze zamówienia, obsługa posprzedażowa. Kolejne etapy są przełączanie w sposób automatyczny lub ręczny przez handlowców.
Synchronizacja z Google Calendar
Zadania handlowców mogą zostać zsynchronizowane z kalendarzem Google lub dowolnym innym oprogramowaniem (np. na urządzeniu mobilnym), dzięki czemu będą cały czas na bieżąco z aktualnymi pracami do wykonania.
Pamiętaj, że to tylko niektóre funkcje naszego sklepu
Aby w pełni poznać jego potencjał przetestuj przez 14 dni za darmo!