Nowości TrisoSHOP

Nowości, ciekawoski, porady ekspertów i inspiracje dotyczące sklepów internetowych oraz e-commerce

Aktualizacja oprogramowania do wersji 3.1.3

Triso.pl
22.08.2022

Udostępniliśmy aktualizację oprogramowania sklepu internetowego do wersji oznaczonej numerem 3.1.3. Aktualizacja jest dostępna dla każdej instalacji sklepu i zostanie pobrana automatycznie.

W tej wersji skupiliśmy się przede wszystkim na rozbudowie funkcji marketingowych. Poniżej przedstawiamy najważniejsze zmiany w tej wersji:

Nowości:

Integracje z hurtowniami dropshipping:

Hurtownia By Love Me

Hurtownia odzieży

Hurtownia Donna

Hurtownia odzieży

Hurtownia Matterhorn

Hurtownia bielizny, odzieży i obuwia

Hurtownia Forcetop

Hurtownia elektroniki i GSM


Nowy moduł "Produkty gratisowe"

Od teraz masz możliwość oferowania darmowych produkty za założenie zamówienia powyżej określonej kwoty. Moduł umożliwia dodanie prezentu do koszyka spośród dostępnych produktów w bazie. Aby go skonfigurować przejdź do zakładki Marketing->Produkty gratisowe. Moduł jest dostępny w pakiecie premium,


Nowy moduł "Rabat na produkty"

Moduł umożliwia oferowanie rabatów ilościowych za zakup większej ilości sztuk danego produktu. Np. klient może otrzymać dodatkowy rabat 5% na dany produkt, jeśli doda do koszyka minimum 5 sztuk towaru. Aby skonfigurować moduł przejdź do zakładki Marketing->Rabaty->Rabat na produkty. Moduł dostępny jest od pakietu optymalnego.


Nowy moduł "Rabat na zamówienie"

Dodajemy możliwość automatycznego nadania rabatu na zamówienie po spełnieniu określonych wymagań w koszyku. Np. system naliczy dodatkowe 10% rabatu jeśli klient złoży zamówienie na kwotę 1000zł. Rabat można uwarunkować koniecznością dodania produktu danego producenta lub z wybranej kategorii. Aby skonfigurować moduł przejdź do zakładki Marketing->Rabaty->Rabat na zamówienie. Moduł dostępny jest od pakietu optymalnego.


Nowy moduł "Porzucone koszyki"

Wprowadzamy możliwość śledzenia porzuconych koszyków bezpośrednio w panelu administracyjnym sklepu. System sprawdza czas spędzony na stronie, rejestruje akcje wykonane przez klienta oraz zapisuję stronę wyjścia. Analiza danych pomaga zweryfikować czy problem porzuconych koszyków wpływa mocno na sprzedaż w Twoim sklepie. Moduł jest dostępny w zakładce Marketing->Porzucone koszyki.


Nowy moduł "Oferty"

Całkowicie zmieniliśmy system ofertowania zamówień, dając handlowcom większą kontrolę nad sposobem tworzenia oferty oraz przebiegiem akceptacji przez klienta. W tym celu utworzyliśmy nowy moduł, w którym handlowiec może w szybki sposób utworzyć a następnie przesłać ofertę do klienta. Moduł jest dostępny w pakiecie premium.

Dowiedz się więcej na temat modułu ofert


Nowy moduł "Mailing do klientów"

Dodaliśmy możliwość masowej wysyłki wiadomości mailowej do wszystkich zarejestrowanych klientów sklepu. Jest to niezależny moduł od newslettera, który pozwala poinformować mailowo partnerów o ważnych wydarzeniach dotyczących systemu.


Rozbudowa modułu "Program lojalnościowy"

Zmodernizowaliśmy program lojalnościowy w sklepie internetowym, zwiększając jego możliwości i dodając nowe opcje konfiguracyjne. Od teraz możesz wybrać dwa tryby działania programu: wymiana punktów na rabat lub wymiana punktów na nagrody.

Dowiedz się więcej na temat programu lojalnościowego


Usprawnienia:

  • Faktury: wprowadzamy możliwość generowania zestawienia w formacie PDF i CSV
  • Użytkownicy: dodajemy możliwość stosowania notatek przy użytkownikach
  • Użytkownicy: dodajemy możliwość fltrowania wyników po dacie rejestracji
  • Produkty: zwiększamy limit znaków dla pól tekstowych w cechach do 500
  • Produkty: dodajemy obsługę pola ISBN (do włączenia w konfiguracji produktów)
  • Produkty: dodajemy możliwość automatycznego dodawania nowych produktów do wybranej grupy (np. "Nowości")
  • Produkty: dodajemy możliwość automatycznego usuwania produktów z wybranej grupy (np. usuwanie z "Nowości" po 30 dniach)
  • Sprzedaż: dodajemy opcję "Zezwalaj na sprzedaż ponad stan magazynowy" w konfiguracji sprzedaży
  • Marketing: przebudowaliśmy moduł "Produkty za punkty", dodaliśmy nowe opcje konfiguracyjne
  • Marketing: dodajemy statystyki wykorzystania kodów rabatowych

Poprawki:

  • XML Google: poprawka związana z prawidłowym przekazywaniem cen wysyłki w pliku integracji
Powrót

Komentarze

Dodaj komentarz
Komentarz
Oceń artykuł
[brak]
Podpis
Adres e-mail
Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany
Zatwierdź

 

Nowoczesne oprogramowanie sklepu internetowego

Przetestuj przez 14 dni za darmo!

Załóż swój wymarzony sklep